De thuisbegeleider komt bij u thuis en u gaat samen aan de slag: enveloppen openen, administratie in kaart brengen, administratie ordenen en indien nodig bellen naar instanties.
Heeft u schulden? We kijken dan samen hoe u deze af kunt betalen. Het kan zijn dat we tijdelijk taken van u overnemen, of externe hulp inschakelen. Als alles weer op orde is helpen we u om de administratie voortaan weer zelfstandig te doen.
U vraagt thuisbegeleiding telefonisch aan, maar ook uw huisarts of een andere hulpverlener kan de aanvraag doen. U kunt zich ook melden bij uw gemeente. Als de aanvraag bij thuisbegeleiding binnen is, bespreken we hoe het verder gaat.
Neem voor meer informatie contact met ons op via 088 - 97 20 222, of mail naar thuisbegeleiding@amstelring.nl. Wij helpen u graag verder!
Bekijk ook:
Wilt u gebruik maken van thuisbegeleiding? U heeft hiervoor een indicatie nodig voor zorg uit de Wet langdurige zorg (Wlz) of vanuit de Wmo van uw gemeente. Wij helpen u graag bij het aanvragen van de juiste indicatie. Bel 088 - 97 20 222 of mail naar: thuisbegeleiding@amstelring.nl
Uw kosten voor de hulp, hangen af van de vorm van thuisbegeleiding die u krijgt en hoeveel. Heeft u een indicatie voor Wmo of Wlz? Dan worden uw kosten gedeeltelijk of zelfs geheel vergoed.
Afhankelijk van uw situatie betaalt u een eigen bijdrage. Het Centraal Administratie Kantoor (CAK) stelt vast wat uw eigen bijdrage is, voor zorg en hulp uit de Wlz en de Wmo.