Ga direct naar de hoofdnavigatie Ga direct naar de content
Tekstgrootte: a a
Contrast:

Klanttevredenheidsonderzoek

Gelukkig ouder echtpaar, man omarmt zijn vrouw
Als Amstelring zijn we continu bezig met het verbeteren van de kwaliteit van onze zorg. Een belangrijk onderdeel hierbij is dat wij weten hoe onze cliënten en hun naasten de zorg ervaren en wat zij hierin belangrijk vinden. dit doen wij door dit regelmatig aan hen te vragen. Zo blijven wij leren en kunnen we onze zorg verbeteren.

Binnen Amstelring meten wij de tevredenheid van onze cliënten met behulp van Kwaliteit in Dialoog, een intern klanttevredenheidsonderzoek. Kwaliteit in Dialoog is opgezet om binnen onze organisatie te meten hoe cliënten en naasten de kwaliteit van onze zorg ervaren. En daarnaast om hier als organisatie van te leren.

Dit gebeurt aan de hand van een vragenlijst, ingevuld door de cliënt en naasten. Deze vragenlijst bestaat uit volgende thema’s:

  • persoonsgerichte zorg & ondersteuning
  • wonen & welzijn
  • veiligheid
  • leren & verbeteren

ZorgkaartNederland

We verzamelen ook waarderingen van cliënten en naasten via ZorgkaartNederland. Op de website van ZorgkaartNederland kan iedereen zijn of haar ervaringen delen met de Nederlandse gezondheidszorg. De database vol informatie maakt het mogelijk om een keuze te kunnen maken voor een zorgverlener die het beste past bij de wensen.

Amstelring krijgt via ZorgkaartNederland inzicht in wat volgens onze cliënten goed gaat en beter kan, binnen de verschillende locaties of organisatiebreed.