Amstelring Ledenservice staat voor kwaliteit en betrouwbaarheid. Om dit waar te maken selecteren we onze dienstverleners zorgvuldig en onderhouden we regelmatig persoonlijk contact over de kwaliteit van de dienstverlening. Hoge klanttevredenheid, het nakomen van afspraken en bewezen deskundigheid, dat is waar al onze dienstverleners aan voldoen.
Dienstverleners die bij u thuis komen zijn altijd in bezit zijn van een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG). Alle benodigde verzekeringen en diploma’s worden gecheckt. Zo kunt u bij ons altijd rekenen op de beste dienstverlening tegen een aantrekkelijke prijs!
Wilt u ook een betrouwbare dienstverlener aanvragen, maar bent u nog geen lid? Voor € 24,- per jaar ontvangt u kortingen op het gehele aanbod van Amstelring Ledenservice. Profiteer direct en meld u vandaag nog eenvoudig aan als lid.
Wilt u eerst meer weten? Bel: (020) 333 51 00 of lees eerst meer op onze pagina Informatie Lidmaatschap.
Schade, direct of indirect, op welke wijze dan ook, veroorzaakt door de dienstverlener in verband met de uitvoering van zijn/haar werkzaamheden of middels zijn/haar producten dient bij de betreffende dienstverlener te worden gemeld. Amstelring Ledenservice is niet aansprakelijk voor de kwaliteit van de geleverde dienst. De dienstverlener is verantwoordelijk. Mocht u er vervolgens onderling niet uitkomen kunt u Amstelring Ledenservice informeren door een mail te sturen, waarna wij zullen bemiddelen om tot een oplossing te komen.