Om de servicepas te gebruiken hoeft u deze niet op te laden. De pas heeft geen pincode en er staat geen geld of tegoed op. Als u de servicepas kwijtraakt, blokkeren we hem en maken we meteen een nieuwe pas voor u aan. Als u met de pas betaalt, krijgt u elke maand een factuur waarop al uw kosten overzichtelijk bij elkaar staan. Eigenlijk betaalt u dus achteraf. En met het afgeven van een automatische incasso wordt het nog eenvoudiger. Als u vragen heeft over de betaling kunnen de medewerkers van uw verpleeghuis u direct helpen.
Als bewoner ontvangt u een servicepas die gekoppeld is aan uw naam en cliëntnummer. Als u bij ons komt wonen krijgt u uitleg hoe u daarmee moet omgaan. Op uw locatie zijn diverse medewerkers aanwezig die alles van de servicepas weten en u kunnen helpen als u vragen heeft.
Alle gasten van onze huizen kunnen met hun eigen pinpas pinnen. En dat geldt natuurlijk ook voor de bewoners.
Amstelring kiest voor betalen zonder contant geld vanwege veiligheid, gemak en kostenbesparing. Als er minder contant geld in de huizen aanwezig is, betekent dat ook dat er een kleinere kans is op diefstal, verlies en beroving. Bovendien kunnen er minder vergissingen worden gemaakt. Uw servicepas is van geen enkele waarde voor een ander. Wanneer iemand ermee probeert te betalen, zien de medewerkers direct dat u het niet bent.